Alla inlägg den 8 mars 2007

Av Stefan Manning - 8 mars 2007 14:41

Upp gristidigt idag. Det har inte blivit mycket sömn, men jag får ta igen det till helgen. Nytt långmöte på jobbet. Jag skall sluta lite tidigare idag för att åka till verkstaden och kolla upp ett brummande ljud från framvagnen på bilen. Så sent som i oktober förra året fick jag byta hjullager, nav och lite styrstag på höger fram. Det kostade 7500 spänn och nu verkar ljudet komma därifrån. Måste kollas upp alltså. Sedan blir det en tur till biblioteket för att låna några nya CD-böcker.Jag har nu beslutat mig för att anmäla mig till 8 timmars megaspinning. Jag kan bara inte låta bli. Vilken utmaning! Nu får jag börja planera på allvar!Varför är man så himla knäpp? Eller....?Nu på kvällen blev det ett spinningpass på drygft 60 min. Efter det var jag iväg till Vattenpalatset och deltog i en intervju och kulturfrågor beställd av EU-kommissionen och utförd av TEMO. Just nu surrar det av tankar i skallen som rör planering inför nästa helg. Men vilken utmaning det skall bli. JAg ser verkligen fram emot detta.

Tidigare månad - Senare månad

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards