Alla inlägg den 16 maj 2007

Av Stefan Manning - 16 maj 2007 07:09

Imorgon blir det 6 timmars. Sitter och jobbar för fulla segel, men drömmer samtidigt om att få vara hemma och träna i stället. Det blir mer och mer att göra på jobbet. Räddningen idag är att det är onsdag och det är sammanträde med Göteborgstriaden. Ikväll är det vår tur och vi hade tänkta att hålla till på Stenkullens IP. Det blir lite kom i stämning inför Lilla Edet i morgon.

Som tur är, så är det den sista dagen i arbetsveckan. Sedan blir det ledigt i några dagar. Jag har fortfarande strul med datorn. Varje gång jag startar outlook och gör send/recive på mina mail, så kraschar Norton Internet Security och jag har inte lyckats knäcka detta fel ännu. Jag kan kolla min mail från webmailen, men det är ju inte lika bekvämt. Håller nu på att lägga tillbaka lite grejer, efter en ominstallation, så innan helgen är över, så skall den vara helt up and going igen, antar jag. Man kan alltid hoppas.

Igår insåg jag att jag ligger ganska mycket efter med cykel- och simträningen också. Livet är hårt ibland.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards