Alla inlägg den 20 maj 2007

Av Stefan Manning - 20 maj 2007 22:23

Idag sprang jag och Carina på elljusspåret. Det blev lite drygt 3 varv. Det var ett lugnt tempo och vi njöt mest av naturen. Riktigt balsam för själen.

När jag kom tillbaka var det dags för tvättstugan. Högar av tvätt skulle vaskas igenom. Det var trots allt en riktigt skön och avkopplande dag idag.  Jag har även jobbat lite mer med inbjudan till Åbys 6 timmars lopp.

Igår tittade K-G Nyström in en sväng och det blev en trevlig stund vid köksbordet över en kopp kaffe. Pratades mycket löpning och franska(!). Nu är datorn iordning igen. Det anda som återstår är att installera Norton Ghost och ta en image av installationen och läsa alla mail *pust* 

Nu skall jag göra mig iordning för kommande veckas jobb.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards