Alla inlägg den 29 juni 2007

Av Stefan Manning - 29 juni 2007 06:42

Idag skall vi flytta igen på jobbet för andra gången på 2 veckor! Det hade blivit ett missförstånd. Men faktum är att det kommer att bli ännu bättre platser än vad vi har nu. En tröst i alla fall, dock är det lite energikrävande, att hålla på med flytt när man har annat att göra.

Imorgon är det 12 timmars. Ser fram mot det med blandade känslor. Jag känner mig långtifrån i form, men det som skall bli kul är att få träffa alla mina änner. Det väger tungt. Ikväll åker jag upp till Trollhättan för pastaparty och lite kickoff. Sedan åker jag hem igen och vilar. Sedan åker jag och Carina upp imorgon. Jag springer, Carina hejar och stöttar KG lite. Det låter jäkligt konstigt det här, men det skall bli ganska avkopplande att springa i Trollhättan.

Ni kan följa våra bravader på följande ställe: http://www.kg.ultrasweden.se/ där finns även en länk till en webkamera. Det blir väl i så fall Sveriges första direktsända ultralopp :-)

När dagen är slut, är det bara en vecka kvar att jobba  :-)

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards