Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Stefan Manning - 1 augusti 2007 15:41

Nu drar jag mig tillbaka från puls en tid. Personer försöker göra en höna av en fjäder och när jag i klartext säger ifrån att jag inte vill ha någon debatt, borde man fatta. Men icke! Jag vill inte ha debatt och jag vill inte ha diskussion! Jag är för trött för detta! Jag orkar helt enkelt inte. Just nu har jag så många andra bekymmer att jag måste koncentrera mig på det istället. Och debatten fortsätter, trots att jag uttryckligen har sagt stopp. Det fixar jag bara inte. Det enda sättet att få folk att förstå att jag inte orkar är att stänga butiken ett tag och dom som försöker sig på att fortsätta med skiten här i denna blogg kommer jag att klippa av direkt. Deras kommentarer blir inte publicerade. FATTA! Jag vill ha lite andrum!!!! Gå någon annanstans och missförstå!!

Av Stefan Manning - 1 augusti 2007 14:34

Idag går jag mest runt och driver. Det känns skönt att inte göra ett enda smack! Har ringt lite telefonsamtal om mitt 6 timmars lopp på Åby. Kollat upp att räkningarna har gått OK på banken. Kollat lite TV. Jag håller även på med att uppdatera min hemsida. Himla skönt, med andra ord! Ikväll skall det däremot tränas med triaden och då får jag väl anstränga mig lite. Det skall bli himla kul att få träffa gänget igen....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards