Alla inlägg den 14 september 2007

Av Stefan Manning - 14 september 2007 18:44

Nu skall GAIS, ÖIS och Häcken slå sig samman till en storklubb. Suck! Vart tog glädjen i fotbollen vägen? Detta är en bidragande orsak till att mitt intresse för fotboll stadigt minskar. Bara pengar som styr. Nu är det ju inte så att fotbollen är unik på något sätt.

Igår var jag på föräldramöte i Niklas gymnasieskola. Woow! Jag gjorde vågen. Tänka om hans slappa högstadieskola på Hjällsnäs hade gjort hälften, så skulle man vara i himmelriket. Men här har vi en gymnasieskola som har klara och uttalade regeler och verkligen talar om hur det skall vara och var skåpet skall stå. En skola som vågar ställa krav på sina elever. Detta är ju en sällsynhet i dagens kravlösa samhälle. HURRA!!

Idag sitter jag mest och försöka blicka in i kristallkula. Göra en långsiktig planering. Det finns många bubblare i denna kristallkula.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards