Alla inlägg den 16 september 2007

Av Stefan Manning - 16 september 2007 23:52

Idag har jag nog inte gjort så mycket annat än att prata i telefon. Det har varit rena call-centret här. Håller på att ta en städpaus just nu. Eftermiddagen använde jag och Niklas till att röja ut ur hans rum så jag kan komma åt och tapetsera där. Därefter åkte vi och hämtade Mikael hos Eva och drog vidare till Robert och Malin, som var värdpar för hnas födelsedagsfirande. Micke fyllde 19 igår...

Av Stefan Manning - 16 september 2007 11:01

Igår var jag ute och storshoppade. Jag köpte bräda - 145 x 34 - ca 15,5 m. Det skall gå till ny överliggare på staketet på framsidan av huset. Utöver det det så blev 57 m 45 x 45. Detta skall jag använda som bärregel på utetaket. Om vädret håller kommer jag att byta ut taket nästkommande helg, med hjälp av Robert. Efter avlastning där Niklas hjälpte mig, drog jag ner med honom till Bauhaus, där vi köpte nya tapeter. Niklas hittade en han fastnade för (och den var dessutom inte så dyr heller). Skall sätta upp den veckan han inte bor här, enklast så....

Vi gjorde även ett röj på vinden. Alla gamla nätverkskablar som inte användes har vi tagit bort. Nu använder vi wireless (krypterat) hemma. Jöses, det blev en hel del gjort igår. Mycket nöjd med dagen.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards