Alla inlägg under september 2007

Av Stefan Manning - 1 september 2007 13:19

I morse var jag och K-G Nyström nere på Åby och vallade runt på banan för att se vad vi behöver göra. Vi är väldigt beroende av bra väder. Så vi får väl lägga en beställning på detta. Annars ser det väl bra ut. Lite avspärrningar som skall upp vid en del kurvor, så att frestelsen att gena i kurvorna inte bliver allt för stor. I skrivande stund är vi nu 93 anmälda vilket är över förväntan. Det skall bli riktigt kul och vi skall göra allt för löparna för att de skall trivas och få en bra löparupplevelse.

På eftermiddagen skulle jag och min grabb Robert lägga om taket till uterummet, men det fick vi lägga ner. Vi insåg att det inte skulle gå på några timmar. I stället bokade vi in en annan helg. Takplasten satt fast under en dropplist, som var skruva in i väggen och vi skulle bli tvungna att riva panel mm. Det skulle ta alldeles för lång tid.


Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards