Alla inlägg den 2 november 2007

Av Stefan Manning - 2 november 2007 22:02

Nu är det äntligen fredag efter en jobbig arbetsvecka. Det har varit även en vecka av tillbakablickar till förra helgen och långspinningen. Mycket tankar har surrat och jag måste jag säga att jag faktiskt längtar till ett nytt pass av denna kaliber. KOmmande vecka kommer att bli ännu jobbigare än gångna veckan. Men jag kommer att njuta av helgledigheten.

På lördag skall jag och Carina till Skatås och titta på Finalloppet. Vi har många vänner och bekanta som kommer att springa där. Själv agerar vi åskådare och hejarklack denna gång och det kan vara minst lika roligt. Det lärde jag mig i Kalmar. Tyvärr har vi båda lite förkylningar. Carina hostar och jag har fått någon lättare förkylning. Inte undra på när man sänker ner allt vad immunförsvar heter efter låpngspinningen. Man blir mottaglig och nu har jag fått en liten släng av sleven.

Ikväll hade jag och Carina en skön slapparkväll och en välförtjänt sådan.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards