Alla inlägg den 16 november 2007

Av Stefan Manning - 16 november 2007 15:20

Nu lider arbetsveckan mot sitt slut. Det har varit en gruvligt jobbig vecka och jag känner mig rejält sliten. Nu till helgen skall jag och Carina upp till Stockholm med lite flyttbestyr och så skall vi passa på att träffa vänner. Jag var på del två av kursen vinnande medarbetarskap på jobbet. Michael Södermalm var föredragshållare. Mycket duktig och underhållande. Han levererade en rad tänkvärdheter. Synd att jag var så trött igår, så att jag mäktade inte med att ta in allt till precis ett hundra procent. Synd. Men sista passet går den 18 december, då skall jag vara i bättre fas. Det är ganska nära att jag packar ihop och går hem på en längre tid. Det får inte hända.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards