Alla inlägg den 18 november 2007

Av Stefan Manning - 18 november 2007 21:12

Nu är jag och Carina tillbaka från en helg uppe i Stockholm. Vi har packat lite grejer och kört lite bråte till tippen i Sundbyberg. Hela lägenhet består mer eller mindre av kartonger. När vi åkte hem idag var vi båda nöjda och det är ju det som räknas. På lördag kväll var vi på restaurang Gretas i Sundbyberg och åt tillsammans med våra pulsvänner - Leif_A, Löparkvinnan, LM och Broilerbröderna. Jag blir alltid så glad att få träffa vänner. Denna kväll var precis det jag behövde. Att utan stress kunna få sitta ner med vänner. äta en bit god mat och prata om ditt och datt. För mig var det balsam för min sönderstressade själ. Det är viktigt för mig att få träffa vänner och jag blir också besiken inombords när jag är tvungen att tacka nej till en invitation. Ibland är det dock nödvändigt och jag gör det inte med glädje. Men hur som helst, det var en underbart trevlig och avkopplande kväll med vänner. Tack Ni som var med. Ni vet inte hur mycket det betydde för mig.

När allt detta jobbande lugnar ner sig och alla helger är över så skall jag fixa mig en ny stjärna på puls och då kommer jag nog att hinna med det lite bättre.

Av Stefan Manning - 18 november 2007 21:05

Strax innan jag gick hem från jobbet i fredags, så skulle jag bara kolla i min blogg lite snabbt vad som var uppdaterat senast. Döm till min stora förvånging att min blogg var spärrad av företagets internetfilter!!!

Andra som bloggar på bloggagratis.se kinde man se, men inte min. Jag undrar bara varför. Helkorkat! Jag har i alla fall skrivit ett mail till folket som håller på att blocka sajter i tid och otid och frågat varför de har spärrat min blogg. Skall bli mycket intressant att se vad dom kommer med för ursäkt. Det lustiga är att jag kan gå in och uppdatera min blogg från jobbet, men inte titta på den. Jag blev faktiskt förbannad när jag såg detta. För jag sitter inte och surfar särskilt mycket på jobbet. Dom gånger när jag byter arbetsuppift eller behöver en mikropaus under en uppdatering. Går jag snabbt in på Aftonbladet och läser rubrikerna. Eller ögnar igenom rubrikerna på ett forum och det är banne mig mindre tid än de som går ut och tar rökpauser. Löjligt. Men de kommer troligtvis inte att öppna min blogg igen - prestige kallas det. Det vågar jag slå vad om...  Skall bli intressant att se vad de skyller på...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards