Alla inlägg den 30 november 2007

Av Stefan Manning - 30 november 2007 21:40

Min och Carinas retreat helg! Nu sitter vi i soffan i en stuga i Bokenäs. Slappar, ser på Idol och nu surfar vi lite (vi kunde inte låta bli, så vi tog med oss laptopparna). Det är såååå skönt. Ingen stress, inga tider att passa, inget planerat. Bara jag och Carina i ett vackert Bohusländskt landskap. I morgon kommer vi inte att ställa klockan på ringning.

Visserligen är det utlovat skitväder imorgon. men det kommer inte att hindra oss. Vi har med oss multisportjackor och stormtights. Imorgon blir det löpning och kankse bastu med dopp i havet. Som pricken över i, blir det julbord på kvällen. Vi har väntat länge på denna helg och nu skall vi ta tillvara på den.....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards