Alla inlägg den 3 december 2007

Av Stefan Manning - 3 december 2007 20:35

Helgen har jag och Carina tillbringat på Bokenäs i Bohuslän. Detta var en mycket efterlängtad tilldragelse för oss - två rejält slitna hjältar. Att ha en hel helg och bara slappa och göra vad man vill. Mums för själen. Den enda tid vi behövde passa var julbordet på lördag kväll, som var mycket bra.

På dagen tog vi oss ut i storm och regn på en liten löptur. Tur att vi hade rejäla kläder på annars hade det inte blivit den njutning som det trots allt var i skitvädret.

Idag på jobbet borde jag varit utvilad, men då insåg jag hur himla sliten jag egentligen är. Jag har varit konstant trött idag. Jag gick upp tidigt i morse för att lämna in bilen på service med kamremsbyte. Vid halv sextiden hade min ekonomiska nivå sänkts med 8700 spänn! Men va fan. Jag måste ju ha en bil. Det är bara så.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards