Alla inlägg den 1 januari 2008

Av Stefan Manning - 1 januari 2008 21:42

Ett nytt år skall ju alltid inledas i förhoppningens tecken. Vaknade upp idag på sena förmiddagen. Jag och Carina bänkade oss framför TV.n och avnjöt nyårskonserten. Ett mycket rogivande sätt att inleda ett år på. Dessutom en lisa för örat. Efter konserten blev det löparkläder på. Vi gav oss ut på ganska nya traditionsenliga löparpass. Jag avlutade året 2007 med ett Sylvesterlopp och inleder det nya året med ett litet löppass. Det vart uppvärmning ca 2,5 km. Sedan sprang jag 5,17 km på 34:39. Ingen vidare snabbt. Men så är det när man väger 105 kg i utgångsläget. Nu skall vi jobba bort det, tänkte jag. För att över huvudtaget mäkta med ett Kalmar triathlon den 2 augusti i år, så krävs det ganska tuffa tag vad gäller träning. Ni kan se mer på min hemsida om vad jag tänkte ta mig för. Jag orkar inte dra allt det en gång till. Så nu skall det bli av. Nu har jag en massa småpyssel som skall lösa. Träningsdagbok, lite budget etc, etc.

Jag har ganska höga förväntningar på 2008. Men dom kommer inte att infria sig av sig självt, jag måste hjälpa till själv för att allt skall gå i lås. En god fortsdättning till Er alla! 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards