Alla inlägg den 3 januari 2008

Av Stefan Manning - 3 januari 2008 21:48

Nu börjar man komma igång. Carina kommer att få det svårt att spöa mig iår. Jag ahr avgett ett löfte att om Hon spöar mig under en tävling i år. Löpning, Cykling eller triathlon, så skall jag raka av mig skägget och det kommer ju inte att hända. Hemkommen från ett grymt jobbigt spinningpass. Marie körde ovanligt hårt ikväll, men det behövs verkligen. Kände mig faktiskt ovanligt produktiv på jobbet idag. Det har varit en bra dag på det hela, trots att det varit skitväder. Fast det skall ju hålla i sig. Är i full gång med att fylla i träningsdagböcker etc.

På hemvägen från jobet, tog jag en avstickare in på biblioteket och hämtade ut en ljudbok som jag reserverat. Stieg Larsson sista bok - Luftslottet som sprängdes. Tänkte avverka denna under kommande ledighet. Idag känns det faktiskt bra. Nu tänkte jag belöna mig med en liten tallrik galss och avnjuta ett avsnitt av Heroes säsong 2.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards