Alla inlägg den 7 januari 2008

Av Stefan Manning - 7 januari 2008 20:19

Idag gick jag till jobbet (trött som fan) med ett stort leende på läpparna och sedan hade jag ett ännu större leende på läpparna när jag åkte hem. Nu är jag ledig i nästan 2 veckor  :-)

Denna ledighet skall vara garanterat jobbfri. Syftet är att när jag kommer tillbaka skall jag vara så "resettad" att jag inte kommer att känna igen mina kollegor. Denna ledighet har jag och Carina väntat på länge och vi har verkligen levt för att denna dag skall komma. Nu skall vi njuta, träna och mellan varven bara slappa. Ikväll syndade vi med lite skräpmat, fast det kunde vi unna oss utan problem. Dock skall det inte bli en vana under vår ledighet. Temat för vår ledighet kommer att vara "Förträng jobbet" och träning. Med tonvikten på det sistnämnda så klart.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards