Alla inlägg den 13 januari 2008

Av Stefan Manning - 13 januari 2008 23:13

När jag vaknade kände jag mig mycket bättre. En natts sömn gjorde tydligen gott. Jag och Carina tog en kort löptur på 5,1 km. Carina slet rejält trots sina problem med jätteblåsan på stortån. Efter löpturen snackade vi med våra grannar i bungalowen bredvid. Efter det var det dags för ett simpass. Att simma i höga vågor är ett rent nöje numera. Idag körde jag riktigt hårda intervaller i vattnet. Efter dessa två pass, blev det en mycket sen frukost, som slogs samman till en brunch. Vad är mer naturligt efter ett par träningspass och en god brunch än att ligga och pressa i solen? Denna gång var jag mer försiktig, jag växlade mellan platsen i solstolen och soffan inne i huset och skuggan. Helt underbart!

På sena eftermiddagen gav jag och Carina oss ut på en kuperad powerwalk till Playa Augilera. Det var verkligen kuperat och det brände faktiskt i benen efteråt. Efteråt blev det en mycket kall öl. Carina lagade en supergod kycklingrätt med ris, som avnjöts med lite vin. Sedan knäppte vi på TV:n. Det finns en klart värdelös kanal som kallas SVT Europa. Men denna kväll gick en deckare, en ganska dålig, men tillräckligt för att slå ihjäl en timma. En riktigt bra dag.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards