Alla inlägg den 16 januari 2008

Av Stefan Manning - 16 januari 2008 23:15

Vi ställde klocka på 07:00 för att smita ner för ett sista kort simpass i havet. Men när vi vaknade så var det kolmörkt och flyttade därför fram alarmet till kl 08:00. Det blev ett kort simpass, bara 15 minuter. Sedan var det förberedelser för hemresan. Vi delade en taxi med våra grannar till flygplatsen. Det var redan fullt med folk där men incheckningsproceduren och securityn gick hyfsat bra ändå. Vi passade på att äta och ta en kaffe. Resan hem gick utan större besvärligheter och efter en riktigt skumpig inflygning till Landvetter och väntan på bagage. Så mötte Robert och Malin oss utanför med den nya hyrbilen. Så färdtjänsten hem funkade bra.

Sammanfattningsvis är jag supernöjd med veckan. Vädret var bra, som en svensk sommar och inte överdrivet varmt. Jag har fått träna och framförallt lärde jag mig att simma i höga vågor. Det har även funnits tid för en hel del slappande vilket har varit värdefullt. Denna vecka har varit välbehövlig för oss båda efter en minst sagt stressig höst och den har även blivit ett bra avstamp inför tränings- och tävlingsåret 2008.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards