Alla inlägg den 20 januari 2008

Av Stefan Manning - 20 januari 2008 20:56

Igår var jag på gummer och röjde runt blandmskiner och löpband i nästan två timmar. Dagen till ära satte jag klockan på ringning. Idag stod det spinning på schemat. Det var dags för det häftiga alppasset på Lerums sportcentrum. Det är ett tyfft pass, men ger samtidigt en häftig upplevelse. När Carina kom hem från jobbet, så drog vi ut på en kort löprunda. Kvällen har tillbringats med matlagning och strykning. Dessutom kom Niklas idag. Han skall bo hos oss i två veckor.

Nu är det inte så mycket kvar av denna dag. Imorgon skall jag upp och börja jobba igen efter nästan två veckor. Det är djävligt lätt att hålla sig för skratt. JAg längtar inte ett dugg och tycker inte att det skall bli kul, men det är ju mitt levebröd, så det är bara att bita ihop. En sak är säker, det skall inte bli något stress. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards