Alla inlägg den 10 februari 2008

Av Stefan Manning - 10 februari 2008 21:24

IDag körde vi distansspinning uppför Alpe d'Huez igen. Detta pass är ju redan urgammal tradition, sedan början januari. Idag var Carina åter med och körde och Hon körde som fan, rent ut sagt. Jag hade i förväg bestämt mig för att denna gång stå upp och trampa dom sista 30 minutrarna av passet. Och det gjorde jag. nemas problemas och naturligtvis var det motstånd på. Vilket man inte kunde säga om alla, som skulle följa mitt exempel. Djävlar i gatan vilket grymt pass. Man är alltid 100% nöjd när man går från det passet.

Lite senare på eftermiddagen var vi med Robert och Malin och tittade på en gård. Jag säger bara wooooow! Man kunde höra dunsarna när hakorna trillade ner på marken. Maken till så fint iordninggjort hur har jag banne mig aldrig sett. För att inte prata om ladugårdsbyggnader och maskinhall. Dom som säljer, säljer ett livsverk, ja det var så fantastiskt att det går bara inte att beskriva. Vi var där i två timmar. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards