Alla inlägg den 11 februari 2008

Av Stefan Manning - 11 februari 2008 21:33

Japp! Så var det måndag igen. Egentligen inte min hatdag på veckan. Jag är mera bläh på söndag kväll istället när en skön helg är över. Var där tidigt idag och kom igång ganska bra. Bara ett litet kort möte på knappt en timma. Jag satt med hörlurarna idag och knackade för fulla segel i maskinen. Har även börjat med att bygga ett program. Lite kul ändå trots att det var måndag. Egentligen hade jag planerat simning idag, men insåg att det var bäst att lägga ner det denna vecka. Det är ju sportlov och hallarna är fulla med ungar.

Därför gjorde jag och Carina slag i saken och gick på bio. Det blev dessutom mitt premiärbesök på Bergakungens sal. Det var faktiskt första gången som jag var där, så där ser man hur ofta man går på kinne, nu förtiden. Vilken film? Ja, just det. Det blev filmen om Arn. Ganska hyfsad film. Inte woow, men inte kass heller. Det som däremot fick mig att hoppa till var slutet. Den slutade ju mitt i. Jag satt nästan enveten kvar. Jag tänkte att dey kommer mer. Men icke. Där tappade filmen. Scenografi och rekvisita OK, men man kunde ju gjort medeltidsfolket lite mer skitigare och sluskigare, som dom egentligen var. Jag har lite svårt att svälja detta med bländvita leende och flygit hår. För inte fanns väl Colgate Total och Wella hårschampo på 1100-talet? 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards