Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Stefan Manning - 16 februari 2008 20:58

Dagen ägnades åt att åka med triadgänget till stadsparksbadet i Borås. Vi möttes av en jättekö i goajen och jag tänkte; Fan! Här går inte att träna idag. Men det visade sig att vara helt okej. Jag startade simningen omdelbart och började crawla. Dom andra ägnade sig åt vattenlekar, rutschkana och klätterväggar mest. Jag låg och malde längd efter längd. Målet var att hinna simma 2000m - jag hann över det dubbla. Totalt blev det 4550 m och det gick på 2 tim 20 min. Inte särskilt snabbt, men nu har jag i år simmat ironmandistansen och det med bred marginal. Det känns himla skönt att ha det i bakhuvudet. Atta ha simmat distansen och har ännu mer att ge. Maxtiden för Kalmar 3860 är 2 tim 15 min.

Efteråt blev det pizza på ett Kinahak i Borås. Nu är det ömröstning i melodifestivalen omgång 2. Jag fastnade för Rongedals låt - Just A Minute - en kanonlåt, sedan fanns det några OK låtar. Carola, Sanna Nilesen och en till. Men tyvärrr blir jag inte förvånad om den där skitlåten om kebabpizza går vidare. Kan Christer Sjögren gå till final, så kan ju den också göra det. Det hänger väl mest hur fulla dom som röstar är...

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards