Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Stefan Manning - 19 februari 2008 21:52

I morse var jag nere på vårdcentralen och lämnade diverse prover inför nåsta veckas kommande utskällning hos läkaren. Inför detta skulle jag fasta. Så från kl 20 kvällen innan och fram till provtagningen vid åttatiden på morgonen så drack eller åt jag inte. Ingen frukost på morgonen, så att när jag äntligen kom tillbaka till jobbet så var jag som ett vrak. Jag bara skakde i hela kroppen. Kastade mig över godisautomaten och köpte en cola och sedan ett par hinkar kaffe. En banan fick jag också tag i. Huva, vad jobbigt. Hela arbetsdagen gick åt helvete i en massa möten. Undrar när fan man skall bli produktiv?

När Carina kom hem från jobbet, drog vi på oss löparoutfit och drog bort till elljusspåret. Vi tog lite drygt två varv i ett underbart kvällsväder. Det var riktigt skönt. Sedan på kvällen ringde jag och pratade med Reima Hartikainen om Skövde, Åby och lite annat smått och gott. Nu är jag riktigt sugen att få komma till Skövde och köra 6 timmars.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards