Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Stefan Manning - 28 februari 2008 17:47

Just nu går det inte att komma åt min hemsida. Servern där den ligger är nere. Ett RAID-kort som gått åt pipan och min oförtröttlige systerson som tappert roddar denna server skall försöka fixa detta så snart det går. Hav tålamod vänner, men det kan dröja en vecka till (han har också arbete och sådant där att tänka på).

Av Stefan Manning - 28 februari 2008 17:46


Kände mig lite vimmelkantig när jag gick upp idag. Men det vara samma procedur som alla andra morgnar. Åtgärd nummer ett blir att attackera kaffeautomaten och få sig en slurk. Så där ja! Nu är man medveten och kontaktbar igen. Jag får gjort himla mycket på morgonen och denna är inget undantag. Lite senare på dagen var jag på läkarbesök. Mitt blodtryck är nere i normala värden och jag har sänkt mitt kolesterol med 15%!! Mitt LDL (goda kolesterolet) kåg kvar på samma värde som förra gången, så minskningen hade skett enbart på LDL-kolesterolet (det onda). Det är ju skitbra! Alla värden hade skruvat sig till det bättre! Jipiii!! Glada nyheter på en annars totalt sönderstressad dag som var skräp. Men nu tar jag med mig det goda och förtränger den andra skiten.

Just nu förbereder jag mig för att åka på spinning med Carina. Vi skall till sportlife och spinna med Ava och Nisse. Skall bli himla skönt att få den avkopplingen. Så denna skitdag vände faktiskt till något positivt igen. Kul, det var faktiskt ett tag sedan jag hade en sådan vändning på en dag. Och dagen är inte slut än.


Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards