Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Stefan Manning - 5 mars 2008 22:35

Carina ligger helt utslagen hemma och mäktar ingenting. Feber, en mycket stygg hosta och halsont, står på Hennes meny. Inget kul alls. Jag gör vad jag kan för att pyssla om Henne. Det kommer ju att gå över det vet jag, men det är alltid lika tråkigt när någon nära blir så sjuk. Hon har verkligen haft otur. Hennes bästa kompis just nu är Molipect.

Jag ställde in träningen idag och flyttar den till fredag då jag normalt skulle ha haft vilodag. Och det passade i och för sig ganska bra, för jag var själv ganska trött när jag kom hem från jobbet.

Jag har även börjat att fundera runt mitt arrangemang på Åby den 6 september, där finns några bitar som skall falla på plats. Så nu är det dags att reviewa checklistan från förra året.

Nu innan jag skall hoppa i säng, så tittade jag ut och fick ett vredesutbrott. Det snöar! Och det var vitt på marken!! Grrrrr!! Jag hatar snö och jag hatar vinter. Det får mig på dåligt humör. Men nu måste jag flytta tillbaka fokuset på vesäntligheter igen. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards