Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Stefan Manning - 6 mars 2008 19:40

Idag var det segt på jobbet. Jag har börjat få en tilltagande hosta som blir mer och mer bevärlig. Kände mig stundtals lite hängig också. Nu undrar jag om jag skall ta över Carinas baciller. Inte så konstigt egentligen. Men för att vara på säkra sidan, avbokade jag kvällens träning (*grrrrr*). Det finns ju ingen aneldning att ta några risker. Vi får se hur det blir. Antingen så kommer jag att vara lite sådan här ett par dagar eller också kommer skiten att bryta ut imorgon eller på lördag som det gjort på Carina. Bara att vänta och se.

En tröst är att jag har fått ett nytt nummer av Inside triathlon, så om inte annat kan man läsa och ägna sig åt dagdrömmeri ett tag.

Jag ahr även börjat rota lite i tävlingsarrangemanget med mitt 6 timmarslopp på Åby. Så just nu sitter det ett ömkligt par i Gråbo och blänger på TV i brist på annat. Höjdpunkten blir väl att titta på Anna Skipper och programmet "Du är vad Du äter". Jag gillar hennes metod, men tycker att det där vegotramset är kasst. Man kan inte bara hux flux få en som stoppat in pizzor, hamburgare och annan fettoföda i ansiktet att börja med en massa vegetariskt. Det funkar inte. Men i brist på annat får det väl duga. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards