Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Stefan Manning - 9 mars 2008 11:44

Den enda bra låten i andra chansen som var med föll bort. Jag pratar då om The Poodles. När dom föll bort så var det ju inget intresssant att titta på längre. Jo! När Carola blev utslängda av Nordman. Jag tyckte det var rätt. Hon har varit så självsäker och tog för givet att hon skulle vidare. Nu fick hon en välbehövlig knäpp på näsan. Lite synd på ett sätt. Hon har ju en fantastisk sångröst och det kan ingen ta ifrån henne. Men svenska folket har ju varit totalt ologiskt förut i årets melodifestival. Hur kunde man rösta fram Christer Sjögren? Och framförallt hur kunde man rösta bort The Poodles?

Jag känner mig redan bättre idag, men jag har inte blivit av med hostan ännu. Mina sjukdomar brukar vara korta men intensiva. Det är fortfarande ett gränsfall om jag skall dra till kneget imorgon eller inte. Det blir väl att masa sig dit, jag har inte råd att vara sjuk. Jag vill träääääna!!!

Carina är fortfarande inte så vidare värst kry även om det går åt det bättre hållet.  

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards