Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Stefan Manning - 12 mars 2008 18:35

Efter att ha fått ytterligare en dag att passera på jobbet, bar det hem snabbt idag. Först var det ett stopp på Shellmacken. Där bytte jag till sommardäck. Gud vad skönt att slippa vinterdäcken. Stannade även till vi målaraffären och köpte en liter vit takfärg.

När jag kom hem blev det snabbt ombyte och ut på löpning. Det första passet efter sjukdomen. Att det regnade gjorde absolut ingenting. Det var bara såååå hiiiimla skönt att komma ut och springa igen. Jag kände mig som en nyutsläppt kalv på grönbete. Jag höll mitt löfte om att ta det lugnt och det kändes inte pressat någon gång.Snarare tvärtom, rena avkopplingen i regnet. Tänkt först nöjt mig med 6-7 km, men det hela stannade på 11,2 km. Jag skall ta ett kortare och lugnt pass imorgon också. Sedan blir det vila till Skövde på lördag. Längtar dit som en galning.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards