Alla inlägg den 17 mars 2008

Av Stefan Manning - 17 mars 2008 23:00

Så var det dags att gå till sängs för att i morgon åter fullborda ett varv i ekorrehjulet. Man måste ju ha en inkomst. Sitter fortfarande här och surar över snön. Men kanske en bild kan aktivera smilbanden. Känner igen det en hel del från jobbet  :-)


Av Stefan Manning - 17 mars 2008 17:06

Efter att ha sovit dåligt under natten så kliver man upp helt oskyldigt för att plikttroget ta sig till jobbet. Och vad möts man av!? Jo! En djävla massa snö!!! Hata!!! Jag avskyr vinter och jag avskyr snö. Snö kan dom hållas med på skidorterna. Men låt oskyldiga människor få slippa detta. Jag blir alltid på dåligt humör när det snöar. Och som pricken över i:et så hade jag enligt Murphys djävla lag slängt på sommardäcken veckan innan.

Att åka till jobbet på sommardäck denna morgon var totalt uteslutet. Som tur var hade jag jobbdatorn hemma eftersom jag var inne och jobbade lite igår kväll. Så det var bar att sätta sig vid köksbordet och packa upp skiten. Det blev jobb hemifrån. På ett sätt var det ganska bra, jag kände mig fortfarande lite småseg. Men nu så här på eftermiddagen - efter lunch - började det att rätta till sig. Förhoppningsvis så har snöröjningen gjort sitt till imorgon bitti och då skall det gå att köra igen och vägarna borde vara röjda. Men för säkerhets skull skall jag starta några minuter tidigare eftersom det lär går lite långsammare än normalt. Och även normalt går det också långsammare på grund av alla ufo:s som monterat in en farthållare som låter bilen gå i 60-70 även på 90-väg. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards