Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Stefan Manning - 18 mars 2008 21:31

Idag var jag riktigt träningssugen. Men något inom mig sa att jag skall ta det lugnt och så för det bli. Jag vill inte åka på någon ny smäll.

Idag har jag varit på kurs och skall vara på kurs imorgon igen. Sedan är det en arbetsdag till och det blir långhelg. Fast vad det skall bli av den vädermässigt vet jag inte. Enligt väderprognosen så skall det ju bli skitväder, men man får väl ta på sig träningsstället ändå.

Ikväll kom Mikael hem och hälsade på sin gamle pappa. Vi hade en riktigt trevlig stund med lite kaffe och fika och en massa snack. Jag tyckte det var gôrskôj. Vi pratade lite om Mikaels kommande resa på transibiriska järnvägen och vidareöver Mongoliet till INA: Det verkar ju skithäftigt. Jag blir riktigt avundsjuk, måste jag säga. Jag vet att en gång i tiden drömde jag och min bror Lennart om att åka transibiriska järnvägen, men det stannade bara vid drömmar. Den här grabben har i alla fall omsatt det i verklighet. Snyggt jobbat, Mikael.... 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards