Alla inlägg den 30 mars 2008

Av Stefan Manning - 30 mars 2008 18:53

Igår låg jag fullständigt utslagen i sängen. Illamående, magont och en rejäl huvudvärk. Det var först vid 18 - 19 tiden igår jag började känna mig normal igen. Idag vaknade jag upp som en helt ny människa efter att ha sovit i princip större delen av dagen igår och hela natten. Dessutom gjorde ju vetskapen att vi idag har sommartid att euforin kändes extra denna dag.

 Idag hängde jag med Carina ut på ett löppass av lågpulskaraktär. Det var milt ute, men blåste rejält. Den modesta farten vi höll gjorde att det var ganska OK att springa idag. Hela turen blev 14,12 km och jag var väldigt nöjd. Men mer nöjd var Carina som sken som en sol efter avslutat pass. Känns skönt att det bara var en dag som man låg däckad. Jag var lite orolig att jag tog i för mycket, men det kändes helt OK. Skönt. En bra dag och avslutning på en minst sagt medioker helg.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20
21
22 23
24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards