Alla inlägg den 1 april 2008

Av Stefan Manning - 1 april 2008 21:13

Idag är det den första april och jag har läst en hel del om aprilskämt. Dock vär mitt absoluta favoritskämt, när jag skickade en falsk inkalleseorder till repövning till min brorsa under sent 70-tal. Jädrar att han gick upp i spinn, eftersom repövningen "råkade" infalla med hans semsterresa.

Träning är i alla fall inget aprilskämt. Mjukstartade månaden med styrketräning och roddmaskin. Imorgon blir det nog ett lugnare löppass och det blir nog den sista träningen innan 6 timmars på lördag. Resten av månaden blir nog lite ad hoc. Däremot kommer månade att avslutas med ett marathon - den första av fem maror på fem dagar, därmed en ganska tuff avslutning på månaden och en tuff inledning av nästa månad. Mer om det senare.

Vidare är att det är skönt att inte behöva smyga med sommardäck längre, eftersom det är tillåtet och jag trotsigt nog lade på dom innan snön kom. Sitter just nu i mycket funderingar runt mitt arrangemang på Åby. Det är mycket som far genom skallen just nu om detta. Jag har även börjat bolla med nya ideér. Men ibland tänker jag ganska långt fram i tiden och nu är jag i en sådan fas. Tankarna cirklar mest om Åby 2009 eller om Gråbo 2009. Jag inser att det numera inte räcker att planera säsongen under året. Jag måste ha mer framförhållning än så. När jag siktar på ganska strapatsrika evenemang 2009, måst jag hitta lämpliga avstämningspunkter (läs tävlingar) på väg till 2009 års stora mål. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards