Alla inlägg den 15 april 2008

Av Stefan Manning - 15 april 2008 18:45

Kom lite senare idag till jobbet, hade lovat att köra Carina. men vilken skillnad det är på trafiken! Vi åkte bara en kvart senare hemifrån och det var mycket tätare trafik. Minsann! Dagen till ära började jag att lyssna på en ny CD-bok. Prickskytten av Lee Child. Den verkar bra, jag har lyssnat på några andra böcker av honom förut och har inte blivit besviken. På jobbet ringde Felia och ville att jag skulle koppla ur och i kablar så att dom kunde felsöka. Det vore bättre dom åkte ut och avhjälpte felet istället. Dom jäkla knickedickerna. När jag kom hem satt jag och Carina och slappade en halvtimma med lite småsnack. Sedan drog jag på mig min löparuniform och drog ut. Det blev en liten nätt tur till Stenkullen och tillbaka i det fina soliga vädret. Totalt älgade jag ihop 12,4 km. Alla fall något som piggar upp idag. Tänkte jag skulle ringa tomteverkstaden på Telia, men jag orkar inte. Jag är så djävla trött på dom. Nu får det var slut på telefonleken, jag vill ha resultat. Idag är det precis en vecka som bredbandet är borta.

Carina har varit och handlat så nu skall jag göra lite matlådor. Spaggeti och köttfärssås, jösses vad avancerat! Idag hoppar jag i säng tidigt. 

Det har plingat som fan på dörren idag, den ungen efter den andre har velat kränga majblommor. Ett vårtecken.... ?

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards