Alla inlägg den 18 april 2008

Av Stefan Manning - 18 april 2008 22:09

Vaknade upp i dag på hotellet på Nordens Ark. Efter en god frukost delade vi upp hos i tre olika grupper för att vara med om programpunkten Mäktiga möten. En grupp skulle få möta Amurtigern, den andra gruppen Amurleoparden och den tredje gruppen skulle få möta Järvar. Jag valde Tigergruppen och måste få säga att det var verkligen ett mäktigt möte. Att få sitta och titta in i en tigers ansikte bara en halvdecimeter bort (tur att det var galler emellan) var grymt häftigt. Jag kunde känna tigerhonan Spartas andedräkt. Att få på så nära hålla se rätt in i ögonen på en tiger- eye of the tiger bokstavligen talat! Detta möte gjorde djupt intryck på mig.

Var hemma vid 15 tiden. Vid 16-tiden kom en kille hem och kollade på vårt bredband. Han konstaterade att konvertern var trasig och att ett styrkort ute i switchen troligtvis hade gått hädan. Han skulle rota fram nytt och återkomma på måndag. Men nu har jag mobilt bredband, så jag klarar mig.

Dessutom var jag tvungen att jobba lite när jag kom hem. Sånt är livet. Nu skall jag förbereda mig för att kuta Kungsbackaloppet imorgon.

Bilden: Får jag presentera tigerhonan Sparta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards