Alla inlägg den 22 april 2008

Av Stefan Manning - 22 april 2008 21:18

I dag var det ganska bra på jobbet. Den första åtgärden blev att boka ett spinningpass med Jonna till kvällen. Det var så där lagom med action, man hann med allt och det var lagom. Inte ofta det händer, men när det händer, då känns det bra. När jag kom hem hamnade jag av någon anledning i soffan, där jag nickade till lite.

Vaknade och var ganska seg. Men jag svidade om till löparkläder när Carina kom hem med sin nyservade bil. Jag kände trots allt attenbart spinning hade varit lite beigt. Så det blev löpning till passet och som god sambo som Carina är, tog Hon med sig en väska åt mig med lite ombyte och cykelgrejor. Jag insåg att 6 km kändes litekort, så jag drygade ut löprundan genom att ta ett varv runt Stenkullen också. Totalt 8,4 km. Denna gång var snitttiden 6:02 per kilometer!! Wooow! Skitnöjd! Nu är det en tidsfråga innan jag är tillbaka under 6 minutersnivån. Det blir bara bättre och bättre. Enda smolken i bägaren är att viktminskningen inte är lika framgångsrik, men man får vara glad för de framgångar man skördar. Det känns ändå som om jag är på G, så att säga. Direkt efter löpningen gick jag in på LSC och körde ett en timmas spinningpass med Jonna. Som vanligt ett bra pass när hon är inblandad.

Alles som alles, en bra dag i Stefan Mannings liv.....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards