Alla inlägg den 25 april 2008

Av Stefan Manning - 25 april 2008 18:28

Sent igår kväll fattade jag ett tungt beslut. På grund av en rad olika orsaker känner jag mig tvingad att ställa in mitt 6 timmars lopp på Åby i september och flytta det till nästa år. Jag måste mäkta med mig själv just nu och jag har bland annat ett jobb som gör allt för att jag inte skall det. Men edt finns andra starkt bidragande orsaker till detta med.

Jag håller faktiskt redan på att skissa på några idéer till nya lopp, så man kan väl säga att jag tar en timeout. Detta har gjort att jag kännt mig ganska splittrad på jobbet idag och outputen har blivit väldigt klen.

Men nu skall jag fokusera på helgen. När jag kom hem laddade jag genom att ligga i hammocken på uteplatsen och lyssna/somna in till en CD-bok. Prickskytten av Lee Child, en superbra bok. Det var ett balsam för själen, helt klart. Den stunde behövdes. På söndag kväll skall jag jobba lite och sedan är det två arbetsdagar nästa vecka innan lång ledighet. Underbart! 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards