Alla inlägg den 27 april 2008

Av Stefan Manning - 27 april 2008 19:04

Dagen huvudattraktion var att deklarera och så var den saken ur världen. Tack internet, jag älskar när det går smidigt. Annars blev det en välförtjänt sovmorgon. Stackars Carina skulle jobba denna dag. Denna dag passade jag på att klara av en gammal surdeg efter deklarationen. Jag gick igenom och rensade bland alla mina pensionspapper och ramlade på en himla bra hemsida: http://www.minpension.se

Där kan man hur enkelt som helst se vhur mycket pension i reda pengar man får om man väljer och gå med olika åldersalternativ. Så slipper man att räkna själv och slå bland papper.Ett par tre musklick och Du har beloppet. Skitbra! Detta hade jag tänkt att göra länge och då snackar jag år. Nu är det gjort. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards