Alla inlägg den 28 april 2008

Av Stefan Manning - 28 april 2008 21:14

Äääääntligen! Nu är jag ledig hela vägen till måndag den 5:e. Det skall bli kanonskönt. Fokus kommer att ligga på totalavkoppling. Lite i stil med att titta på när färgen torkar. Ve den som pratar jobb med mig *hytter med näven*

Ikväll skall jag planera helgens övningar. Tänkte hinna med att spela Medal of Honor, gräva i rabatt, städa, dra med Niklas till banken, tvätta, cykla och springa en mara. Ganska hyfsat upplägg. Sovmorgnar är givna.

Av Stefan Manning - 28 april 2008 19:09

Första arbetsdagen av två denna arbetsvecka är fixad. Idag börjar vi med en steg tävling på jobbet och kör den en månad framåt. Så nu går man och tränar man med en sån där djävla stegräknare hela tiden. Jag har svårt att fokusera, men ändå fick jag gjort förvånansvärt mycket idag. Fattar det inte själv. Dagen blev trots allt en lång väntan på att få åka hem och träna. Vid hemkomst blev det löparoutfit på och ut på gångvägarna. Jag tänkte tagit banvallen först, men deb är blocka av ett bygge och efter bygget är det fyllt med grov singel. Inte kul att springa på. Därför bar det av mot Stenkullen på gång- och cykelbanan där.

Skönt väder, över 20 grader ute och en stark men ljummen vind. Allt annat än kortärmat och kortbrallor idag får närmast betecknas som självmordsförsök. Härligt att springa. När jag tryckte på stoppknappen visade min Garmin 12,56 km. Nu har jag bara 6,7 km kvar, så har jag passerat 500 km i år. Nöjd!

Jag och Carina slappade på kvällen till en film. Nu är det snart dags för bingen och sedan är det bara en dag kvar. Tack gode gud för det! 

En kväll under min ledighet skall jag spela, det har jag inte gjort på hur länge som helst. Det får bli Medal Of Honor. Har lånat ett expansion pack av lillgrabben. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards