Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Stefan Manning - 11 maj 2008 22:17

Idag vaknade jag kvart över nio och blev totalt frustrerad över denna insikt. Siffrorna på klockradions display stod och blinkade. Det hade varit strömavbrott och den skulle ha skrällt klockan halv sju i morse. Men icke. Vi hade försovit oss och nu var det försent!

Jag och Carina skulle ha startat i Hisingen runt idag. Ett cykellopp där starten var mellan 9 och 10! Fan och helvete! Djävligt surt men det är bara att inse fakta. Inte en chans att vi skulle hunnit ner till starten i tid. Så det var bara att bita i det sura äpplet. Nu är jag inte den som gråter över spilld mjölk särskilt länge, men hittar ni oss inte i resultaten så vet ni varför. Det blev till att hitta på annat denna dag. Fast det går väl fler tåg. Grrr....

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards