Alla inlägg den 15 maj 2008

Av Stefan Manning - 15 maj 2008 21:20

Oj, det var ett tag sedan man var här och skrev. Det har varit mycket med jobbet *suckar högt* och i tisdags hade jag den utsökt dåliga smaken att vara sjuk. Vaknade med en rejäl huvudvärk och insåg att det var bara att svälja en pnodil och gå och lägga sig och låta saken ha sin gång. Det har hänt förut och gått över under dagen. Denna gång var inget undantag.

Igår vart det träning. Carina hade hittat en ny slinga på drygt 6 km som vi var ute och provade. En riktigt bra liten rutt. Nu är det slutet på torsdag och imorgon är det fradag. Dagen innan Göteborgsvarvet - en stilla halvmara till publik genom Göteborg. Den torde ju inte vålla några problem trots att jag är tjock. Men visst är det kul att springa.

Idag hade jag nöjet att träffa en av mina bloggläsare - Jonas Colting. Han var på Volvo IT idag och höll föredrag om sin träning och om kost. Alltid lika kul att lyssna på Jonas och till min förtjusning upptäckte jag att han hade också återupptagit bloggandet. Och jag är ju en av hans trogna läsare. Kommer att kolla in hans monter i morgon på Göteborgsvarvsmässan och se till att han uppför sig  :-)

Livet går vidare. Saliga äro de plattfotade - ty de skola känna att jorden är rund. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards