Alla inlägg den 25 maj 2008

Av Stefan Manning - 25 maj 2008 22:47

Dagen bestod mest utav kamp. Kamp att inte tappa sugen. Kamp att inte kasta in handduken. Kamp att inte ge upp. Jag tänker vinna den kampen. Bara tre dagar kvar av arbetsveckan.

Av Stefan Manning - 25 maj 2008 21:53

Häpp!! Idag blev det cykelpremiär! Först nu tänker många. Jo först nu. Lite i senaste laget med tanke på Vätternrundan. Hittills har löpning varit det enda som varit i skallen på mig. Hade det inte varit för Carina hade det blivit löpning idag också. Vi förlade akrtiviteterna i omgivningarna runt Lindome och Mölnycke tillsammans med Nisse och Eva. Vädret skall man inte klaga på ca 21 grader, soligt och lite vind. Helt underbart. Cyklingen gick utmärkt och det var inga pronblem alls, kändes hur bar som helst, trots kuperad bana.

Efter tre timmar så avslutades det hela med pytt i panna hemma hos Eva. Bra avslutning på helgen. I morgon staratr jag ett nytt femdagaras race. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12
13
14
15 16 17
18
19 20 21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards