Alla inlägg den 8 juni 2008

Av Stefan Manning - 8 juni 2008 23:15

Det var ganska konstigt. Igår slocknade jag som ett ljus. Jag vaknade idag kvart i sju - klarvaken. Var uppe en halvtimma. Sedan satte jag mig i soffan för att läsa och då kände jag hur det började dra i ögonen. Då gick jag och lade mig igen och sov till kvart över tio! Där ser man!

En slappdag idag. Var ute på baksidan och omvandlade den lilla plätten som såg ut som en savann till en nyklippt gräsmatta. Småstädade lite också. Utöver det var jag på Netto och köpte ett flak med Hustler (inte tidningen utan drickan) och åkte över till Niklas. Han och Wessman var där och jag kunde överlämna detta flak som ett tack för hjälpen under gårdagens vätskelangning. Det var dom banne mig värda. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards