Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Stefan Manning - 15 juni 2008 19:11

Inte mycket vila denna helg. Idag var det dags att kliva upp i svinottan. Jag och Carina skulle vara funktionärer för våran klubb Traithlon Västs stora tävling - Göteborgs triathlon. Jag blev tilldelad uppgiften att assistera speakern. Var det för att jag anses vara pratglad? Carina hjälpte till med cyklingen. Mitt jobb blev ganska rörligt, för speakern rörde sig över hela tävlingsområdet.

Det hela hade väl blivit ganska trevligt, men tyvärr kom det en hel del rejäla regnskurar lade sordin på det hela och försvärade jobbet för mig och speakern eftersom våra papper omvandlkades till pappersmassa. Men hur som helst är det kul, för man träffar en hel del triathlonbekanta. Denna dag var inget undantag. Nu är jag hemma igen och ganska trött. Jag skall inte sticka under stolen att jag är ganska sliten. Kommande vecka skall bli väldigt lugn vad gäller träning. Främst skall jag se till att vårda knäna. Vilan skall jag använda att göra lite saker på hemmafronten. Bland annat skall jag försöka städa upp och få ordning i arbetsrummet igen. Det ser ut som om det varit utsatt för ett bombattentat.

Det har minst sagt varit en aktiv helg. Imorgon skall jag tillbaka till jobbet. Urrrk!

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards