Alla inlägg den 17 juni 2008

Av Stefan Manning - 17 juni 2008 21:02

Idag har jag jobbat hemifrån av den anledningen att det skulle komma hem hantverkare och byta min värme/vattenpanna.

Det blev ju i sig en liten tillställning. Först fyllde jag ett par hinkar med vatten och även några mindre skålar i köket. Så att man hade något till kaffe eller dylikt. Jag hade även röjt ut förrådet så att dom kunde komma fram. När dom kom utbröt full aktivitet i förrådet. Guy vår föreningsordförande var också där. Helt plötsligt hörde jag någon ropa stefan och jag gickl ut för att fråga vad det var om. Men då var det inte mig man ropat på. Det visade sig att båda killarna som bytte pannan hette Stefan, de med. Så nu hade vi tre Stefan yrandes runt. Inte nog med det. Pannbytarna Stefan och Stefan hette även Karlsson i efternamn. Har Ni hört!? Fast den ena stavade Karlsson med ett C i början. Det var väl tur det så att man kunde skilja dom åt. Men det hela förlöpte smidigt och nu har vi ny panna och bättre sprutt på vattnet.

Annars är det lugnt på träningsfronten. Vilan just nu är välbehövlig. Det ömmar fortfarande på ovansidan knäet, så jag umgås fortfarande med min kompis - Voltaren. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards