Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Stefan Manning - 22 juni 2008 22:45

Även idag blev det lugnt. Nu har jag vilat en vecka och min knäbesvär känns inte längre. Jag hade i och för sig en försiktig 5 km löpning i onsdags, men den var verkligen försiktig. Jag tror ändå att jag fattat rätt beslut att hålla mig stilla i en hel vecka och låta kroppen få en chans att återhämta sig. Jag skall nu försöka få till huvudinfriktningen mot simning och cykling. Dessutom måste det även till styrketräning.

Idag var jag Carina, Robert, Mikael och Niklas nere hos min svägerska och uppvaktade. Hon fyllde 60 i slutet av maj, men var bortrest. Och nu hade hon ett litet uppsamlingsrace så att säga. Vi fick hålla oss inne på grund av allt regnande, men det funkade det också. trevligt att komma bort från vardagen och prata med annat folk. Lika trevligt var det att åka ut med alla tre grabbarna. Den enda skillnaden var att bilen måste ha krympt eller också så hade de växt ordentligt. För det var trångt om saligheten i baksätet. Jag tror på det sistnämnda alternativet. Hur som helst en bra avslutning på helgen. Symboliskt nog börjar det verkligen mulna till nu och åskan skallar över Gråbo. Dags att börja jobba igen. Nu gäller det att få tiden att gå. Åh hej. Så tog vi sats.... 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards