Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Stefan Manning - 25 juni 2008 22:19

Sent i förrgår kväll hade jag säsongens första brottningsmatch med min våtdräkt. Kampen gick fram och tillbaka och utgången var oviss. Men jag kunde ändå inhösta en seger över materien. Stefan - 1. Våtdräkten - 0. Men det var en Pyrrusseger som skickade klara signaler.

Gårdagen var en lång helvetes resa. Vi installerade en ny systemversion på jobbet. Och detta kom att utveckla sig till ett äventyr. Det var många faktorer som samverkade mot oss och kom som kallduschar. men vi lyckades ändå till slut övervinna svårigheterna och med lite improviserande fick vi sjösatt allt. Först vi halv elva på kvällen kunde vi gå hem. Det var meningen att vi skulle vara klara mellan 17 och 18. Jag var bustrött.

Till råga på eländet var jag tvungen att gå upp tidigt och skynda in till jobbet för att se hur nattkörningarna hade gått. Det visade sig att allt hade gått bra och vi hade inga störningar. Jäklar vad nöjda vi var idag. Det var riktigt kul att se hur bra systemet gick och att våra ansträngningar inte var förgäves. Detta firades med en kort löptur ikväll. 

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17
18
19 20 21 22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards