Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Stefan Manning - 1 juli 2008 21:01

Efter en lång jobbdag där man varit tvungen att prata utrikerska eftersom polacker av hävd inte kan svenska, så satte jag mig i bilen och körde ner till Lundbybadet. Där väntade en tempererad utomhusbassäng, 50 lång. Eftersom vi var lite sena och triathlon västs träning börjar efter denna så var det ganska lite folk på arenan. Kanon. Nu kom vi lite tidigare än trivästarna för vi hade lite aktiviteter att göra senare på kvällen.

Hur som helst, det blev en ny rond med våtdräkten, som jag vann lite mer övertygande än förra gången. Carina fick dock hjälpa mig med dragkedjan. Så small har jag inte blivit än. Men det kommer. Det blev totalt en halvtimma i bassängen lite drygt. Jag simmade 1000 m och det gick över förväntan bra. Jag känner ingen större oro inför Vansbro faktiskt. Jag har mer respekt för Kalmar i så fall.

Nu är det lite svårt att blogga. Käften går som en lammaröv på min sambo. Och Hon som tycker jag är tjatig. Kanske ett litet rop på uppmärksamhet. Gentleman som jag är, avslutar jag detta och skall nu höra vad Hon har att förtälja. Kan ju även tillägga att jag skall bada lite bastu på kvällskvisten. Skall se om jag får med min lilla pratkvarn på detta.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards