Alla inlägg den 11 juli 2008

Av Stefan Manning - 11 juli 2008 22:50

Sista dagen på jobbet? Njae. Det är sista dagen innan semestern jag är på mitt jobb. Jag skall jobba nästa vecka med. Men eftersom jag är helt ensam på min grupp nästa vecka, ser jag ingen anledning att åka 4 mil enkel väg till jobbet och sitta där ensam. Så jag kommer att jobba hemifrån och på så sätt kunna varva ner inför semestern. Det finns en hel del i göra, så jag behöver inte sitta hemma och peta mig i naveln.

 Inte dumt att kunna sitta i hammocken med datorn i knäet och jobba. Något gott skall jag ha efter detta första halvår. Det som på ett sätt är komiskt är att jag bestämde mig för att ställa in Kalmar just på grund av att jag är så psykiskt trött. Idag blev en sådan här dag då inge gjorde något på jobbet.Den ström av mail och ärenden som kommit stannade helt av. Bara sådär! Det blev en lugn dag. Vilken konstig värld man lever i. Ganska ironikst. Nästa vecka drar i princip alla på semster och idag trappade alla ner.

Idag har jag även avbokat hotellet i Kalmar, men å andra sidan såg jag till att boka inför Kalmar 2009. Den går av stapeln den 1 augusti. Och då! På kvälle tittade Carina och jag på en spionrulle på TV efter en god fredagsmiddag. Äntligen en riktigt bra dag .

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Skapa flashcards