Alla inlägg den 12 juli 2008

Av Stefan Manning - 12 juli 2008 20:38

Efter att få ha sovit ut vaknade jag upp och var förväntansfull inför dagen. Genast såg jag en konflikt. Planen var att jag och Carina skulle ha en städdag idag eftersom det skulle regna. Men nu skiner ju solen! Hmmmm.... I detta läge blev det att improvisera. Vi städade av en bit och medan golvet i köket torkade, så drog jag på mig löparskorna och stack ut på en kort sväng (6,4 km). Men jag blev ju så trött. Skit i det. Jag fick priorietra ner tröttheten annars hade jag inte kommit hem. Under löpturen kom en rejäl regnskur, men den kändes bara skön.

Väl hemma slutförde vi städningen och sitter nu och är ganska nöjda båda två med dagens insats. Det hela kryddades av en underbart god middag Carina hade fixat, som avnjöts utomhus i hammocken. Vilka livsnjutare vi var då.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards