Alla inlägg den 13 augusti 2008

Av Stefan Manning - 13 augusti 2008 22:16

Idag fick Sverige ytterligare en silvermedlaj i OS på herrarnas linjelopp. Underbart att få se sådan kämparanda. Gutsav Larsson gav verkligen allt. Annars förutom OS har det varit hempyssel idag. Lite städning och matlagning. Jag gav mig på den ultimata utmaningen att tillverka spagetti och köttfärssås. Detta för att vi skulle få gäster ikväll och träna lite.

När hela gänget var samlat gav vi oss ut för att springa några ynka kilometrar. Men ganska snart fick vi ta vår Mats ur skolan och återvända hem, eftersom vi blev överraskade av ett åskväder. Och det är ingen hit att vara ute på ett stort fält när åskan går. Vi vände helt enkelt om och kutade tillbaka. Löpturen inskränkte sog till knappt en och en halv kilometer.

Istället högg vi in på maten och hade det trevligt ändå. Så kan det gå när åskan är på.

Translate this blog

Presentation

Omröstning

Skulle Du kunna tänka Dig att ingå i min supportcrew på Badwater Ultramarathon år 2016? Loppet går genom Death Valley i USA. (Alltså inget bindande - jag vill bara se om intresse finnes)
 Ja!
 Nej!
 Kan jag få tänka på saken?

Ultrastefans Gästbok

Länkar

Fråga mig

11 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25
26 27 28
29
30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Senaste inläggen

Tidigare år

Arkiv

Sök i bloggen

Kategorier

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards